×
9.6/10 (593 beoordelingen)

Toestel opsturen

Woon je niet in de buurt van Bladel (Noord-Brabant) om bij ons langs te komen? Dan kun je je toestel uiteraard naar ons opsturen voor reparatie!

Vul onderstaande gegevens in om je toestel bij ons ter reparatie aan te bieden. Zodra je onderstaande gegevens hebt ingevuld krijg je per e-mail een ontvangstbewijs dat wij je reparatieaanvraag in goede orde hebben ontvangen. Binnen 1 werkdag ontvang je per e-mail een zegel van PostNL zodat je je toestel kosteloos verzekerd naar ons kunt opsturen (Nederland-Nederland zending). Verstuur je toestel goed verpakt in een doosje naar ons op inclusief een uitgeprinte versie van het ontvangstbewijs van je reparatieaanvraag.
Zet je toestel uit voordat je ‘m inpakt en naar het postkantoor brengt!
Wil je de zegel van PostNL zo snel mogelijk ontvangen, bel ons even op! 

Wij houden je stap voor stap op de hoogte van de status van je reparatie. 

    Je gegevens

    Je toestel

    iDeal

     

    1

    Reparatie aanmelden

    Na de aanmelding ontvang je per e-mail verzendinstructies

    2

    Diagnose stellen

    Na ontvangst van je apparaat onderzoeken wij jouw toestel

    3

    Reparatie uitvoeren

    Na diagnose ontvang je een prijsopgave. Na akkoord starten wij met de reparatie

    4

    Controle

    Na de reparatie controleren wij zorgvuldig of alles naar behoren werkt.

    5

    Reparatie is klaar!

    Je ontvangt je toestel de volgende werkdag gerepareerd terug!

     

    Op onze diensten zijn algemene voorwaarden van toepassing. Onze algemene voorwaarden kun je via deze link raadplegen: Algemene voorwaarden IRepair4u

    Naast de algemene voorwaarden zijn de volgende voorwaarden van toepassing bij het opsturen van je toestel naar ons ter reparatie:

    • Wij rekenen € 10,- incl. BTW standaard voor het verzekerd terugsturen van je toestel (de kosten voor heenzending zijn kosteloos, Nederland-Nederland zending).
    • Het bewaren van je (persoonlijke) gegevens en informatie op het defecte apparaat valt niet onder de verantwoordelijkheid van IRepair4u. Je bent zelf verantwoordelijk voor het veilig opslaan van je informatie en gegevens. Wij adviseren altijd voor reparatie een volledige back-up te maken van je gegevens (iCloud voor iPhone en iPad, Google Drive voor Android). In geval van verwijdering van je (persoonlijke) gegevens en informatie kan IRepair4u niet aansprakelijk worden gesteld. Op verzoek kunnen wij een back-up maken (indien mogelijk). 

    Het sim-kaartje en SD-kaartje hoef je niet mee te sturen.